måndag 13 april 2009

Påsken




Ja då va påsken över!




I torsdags kom Sebbe o Tilda hit. Dom hade juh påsklov förra veckan så dom kunde komma lite tidigare.




I fredags så kom farmor, sussie och Tomas hit! Amanda blev lite blygis men det släppte ganska fort. Efter maten (varma mackor hehe ) så fick alla barnen varsett stort påskägg! Amanda fick stoooora ögon! hehe :) Emelie fick en jättefin tunika i sitt ägg! Och Amanda fick en jättefin sommarklännig och godis i sitt ägg! Dom stora barnen fick massor med godis! hehe :)




I lördags jobbade jag! Härliga gryn o tjäna in! hehe :) Jobbade mellan 11 och 18! Perfekta tider! hehe :) Micke o resten av ggänget åkte till HBG. Dom gick där o mös under dan. På kvällen blev det grillning när jag kom hem. Såååå gott! Blev grillad fläskfilé och potatis!!! *smaskens!*




I söndags jobbade jag oxå. Samma tider som lördan! Så helt perfekt! När jag kom hem så belv det en pizza till middag! Och sen blev det mys i soffan hela kvällen. Sebbe o Tilda åkte hem till sin mamma.




Och idag måndag så åkte farmor, faster o Tomas hem. Micke följde med dom upp. kommer hem på fredag igen! Så här hemma e det nu bara tjejer! Ja och chrispy såklart! hehe :) Tur jag har vakthund! haha :) Får väl se vad vi hittar på i veckan.. har juh tyvärr inte så mycke pengar o hitta på nått med.. menmen.. får väl hitta på billiga saker! hehe :) Aja.. det ordnar sig alltid. Barnen e juh nte så kräsna så det ordnar sig!! hehe :)




Näe nu ska jag börja förbereda lunchen så vi kan gå ut o mata ankorna sen...


Ha det gott folk!

Inga kommentarer: