onsdag 8 april 2009

Städedag!

Idag e det stora städdagen! Suck.. hatar o städa! Jag har putsat fönsterna här på nedervåningen.. kan inte vända dom där uppe så det får micke hjälpa mig med när han kommer hem... Får hoppas att vädret håller sig nu.. tanken va att micke skulle ta med barnen ut medans jag städade... Det e lite lättare att städa när inte dom e hemma.. Jaja får väl se.. annars får han gå upp när jag städa här nere och ner när jag ska städa där uppe.. Mickes mamma, syster o Tomas kommer ner på fredag så då kan här juh inte va 3 dm med sand på golvet! haha:) Amanda drar juh in sand hela tiden med sin cykel o så,... o nu när dte har vatt fint väder så har jag juh balkongdörren öppen så hon kan springa in o utså det e ganska grusigt här inne! haha :)

Aja.. det går juh o städa! haha :)
Näe nu ska jag göra en handlelista till Micke så han kan handla på vägen hem.. ha de gott folk!

1 kommentar:

Angelica sa...

Ja det är underbart att våren är här nu! Jaa jag hörde att ni har det riktigt varmt längre ner i landet =) Här har vi hittills haft våran varmaste vårdag häromdagen, va så man kunde ha bara tröja, och sola på balkongen! =) Så skönt att slippa ta på ungarna en massa kläder nu...längtar till sommaren!

Japp det får vi verkligen hoppas på, att värmen håller i sig över påsken=)

Tack detsamma, Glad Påsk! =D