fredag 1 maj 2009

1maj!

Shit vad tiden går fort! Emelie blir snart 10 månader!!! Kan inte fatta det!

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. men men.. det va visst mitt fel det oxå.. suck.. spelar juh ingen roll vad man gör för det blir juh fel ändå... Skönt ska dte bli när vi inte bor ihop längre.. slipper vi gå varandra på nerverna... Jag trodde juh att vi skulle åka allihop till bålet i Lerberget. För så lät det innan om dagarna och även igår eftermiddag.. men sen helt plötsligt så blev det inte så.. och dte blev väldigt sura miner.. jahaja.. Jag packade in barnen i bilen o körde iallfall.. Amanda hade juh pratat om elden hela dan! Så hon ville juh dit. Och M gjorde juh klart för mig att han inte skulle ha några barn hemma.. jajja.. strunt samma! Jag tycker det e miysigt att ha dom med mig iallfall.. så det gjorde inget... Vi va i Lerberget vid 20 tiden. Vi parkerade precis vid Bertas kiosk. Och där tog vi såklart en glass! *smaskens* Sen gick vi bort moit campingen där bålet va! Träffade Louise, Daniel och deras töser Frida och Freja! Så himla goa! Vi stod o pratade o hade så mysigt! Vid halv tio körde vi hem. Körde inom mamma, och då insåg jag att deras badrum va klart.. synd jag inte visste det innan för då hade jag tatt med saker och Chrispy så hade jag stannat där.. men men.. vi körde hem iallfall.. o kom hem vid 22 tiden.. La barnen och sen somnade jag med!

Emelie va vaken ett par gånger inatt med... vill att det ska vända snart så hon sover hela natten.. fast inatt så kände jag mig inte så trött ändå... man börjar väl vänja sig vid att springa upp! haha :) Jag har juh vatt bortskämd med att Emelie har sovit innan på nätterna.. Men men.. som sagt man vänjer sig vid detta med!

Igår ringde en som ska komma och kolla på lägeheten. Dom kommer från Stockholm. Tjhopp... här e det till o flytta långt! hehe :) Dom kommer iallfall på söndag och kolla på den. Får väl se vad dom tycker... men sen vet man juh ändå inte som dom e först på den.. dom skickar juh ut visningar till 3 personer.. Vi hopppas juh på att bli av med den till den 1e juni.. men det blir väl antagligen inte så.. men men.. hoppas kan man juh.. hade vatt skönt o slippa dubbelhyra hela sommaren...

Idag har vi vatt på familia en runda.. Gick på skopunkten o köpte sandaler till oss alla.. hehe :) Eller ja.. Emelie fick va utan! haha :) Men Micke, Amanda och jag fick varsett par nya iallfall...

Nästa vecka blir nog ganska lugn.. tänkte åka in till pappa nån dag o hälsa på.. får se när det blir bara... Han vill så gärna att man ska komma in o hälsa på.. Sen ska jag fortsätta o försöka få tag på min chef... Jag har juh fortfarande inte fått min lön! Suck blir så arg! Fick tag på henne i onsdags.. o då lovade hon att ringa upp igen.. men hon ringde aldrig.. suck.. o sen försökte jag ringa henne men då va hon juh inte där såklart... Jag blir sååååå jäkla irriterad. Lönekontoret skyller på min chef o hon skyller på lönekontoret.. jaha.. jag skiter i var o vem som har gjort fel jag vill bara ha min lön!!!!!!

Men men.. det va allt för idag.. nu ska jag ta o städa lite... kommer dte folk på söndag så får här väl se någerlunda ut! haha :) Jag har juh börjat packa så här ser juh för jäkligt ut.. men men..

Inga kommentarer: