fredag 8 maj 2009

Dagen

Usch.. denna dan började inte bra... jag vaknade halv sex o hade ont i huvudet o ont i magen... så jäkla mycke skit nu med min lön... suck... blir så trött...
Jag gick iallfall med Amanda på dagis. O precis nr jag kom hem så ringde min mobil. Hann inte svara men på min Eurovoice hörde jag att det va samordnaren från mitt jobb... ringde upp henne snabbt igen! Och då hade min chef pratat med min lönehandläggare o om jag kom in o skrev på ett papper så skulle jag tydligen få mina pengar inom dom närmaste dagarana! Så gissa om jag mer eller mindre sprang dit. Skrev på papperna, o sen ner till stadshuset o gav dom papperna.. men jag fick juh inte själv prata med lönehandläggaren.. men men.. jag hoppas verkligen att papperna kom till henne idag o att hon ser till att jag får mina pengar!!!!

Jag skickade ett inte så snällt mail till henne imorse oxå... oops. hehe :) Jag skrev att om hon inte skikar ut mina pengar så skickar jag dom räkningarna jag inte har kunnat betala + att jag förväntar mig att det står ett pakeg blöjor här hemme senast måndag. Jag överdrev väl en del oxå, men skitsamma! Det e MINA pengar!!! Jag tjänar ihop dom precis som hon gör! Jag ger mig tusan på att hon fick sin lön i tid... suck...

Jaja.. dte ser juh ut att ordna sig iallfall... men men.. jag har juh inte pengarna ännu... så helt säker ska man väl inte va...

Sen ringde dom från Ä holms hem.Nästa som flyttar in här flyttar in den 1a augusti... suck... det betyder 2 månader med dubbelhyror... suck.. tur jag fick bra med pengar på skatten...

jaja.. näe nu ska jag hoppa i säng! Ha en bra natt!

1 kommentar:

Angelica sa...

oj, jag skickade precis en kommentar men vet inte vad som hände, tror inte den skickades så jag skriver igen :P

hehe hon fick säkert ditt mail imorse, o då jäklar blev det nog fart i henne :P bra att du står på dig! hoppas bara du får din lön nudå! *håller tummarna*

trist att det blir dubbla hyror att betala i sommar =/