onsdag 27 maj 2009

Dax för uppdatering...

Jag hinner inte med o sitta här så mycke... det e mycke med flytten nu... Hela veckan har jag packat o flyttat en massa. Nästan allt e flyttat nu!! Det e bara min säng, kläder o barnens säng o kläder kvar... ja det e säkert en massa små saker oxå...

Mamma kom igår. Vi åkte upp till lägenheten efter att barnen lagt sig. Plockade upp lite saker. Va hemma vid 22 tiden. Vi satt uppe till klockan av över 24. Sen vaknade Emelie 6 gånger inatt!!! O Amanda 1 gång... Gissa om jag va trött imorse!!! Men men... När en liten Amanda kommer tassande in till en o vill mysa så kan man juh inte stå emot!! Hon e juh såååå go!
Amanda va på dagis som vanligt. Medans hon va där plockade vi ihop dom flesta av barnens saker o packade bilen. Jag körde upp med det till lägenheten. Vi packade bilen igen o så hämtade vi Amanda, körde upp med det till lägenheten. Sen körde vi till Sibylla o åt.. japp idag igen.. suck.. Amanda fick en funbox. Där i la såpbubblor!!! Va juh bara tvungen o visa hur man gjorde! Så vi satt ute på gräset ett tag o blåste. Amanda tyckte det va superkul!!!! Sen upp till lägenheten igen.. Packade upp en massa! Amanda o Emelie lekte jättefint i sitt rum. Vi fick en massa saker gjorda idag!! Kändes riktigt skönt!! Emelie sov tillomed 2 timmar där uppe!!
Peter kom med lite mer saker.. hehe :) O vi fikade sen skulle vi köra hem.. då blev det väldigt hastigt bestämt att Amanda skulle sova hos mormor o Peter.. hehe :)

Oh såg ni Greys ikväll? Shit... så snyftigt!!! Jag klarar inte sånt längre... Jag har ALDRIG suttit o bölat till TV innan... men sen jag fick barnen så bölar jag för minsta lilla på TV... hmm..

Jag hoppas att Emelie sover lite bättre inatt.. hehe :) Sen får vi ta tag i det sista...

Ja näe.. nu ska jag nig slänga mig i sängen... e ganska trött o sleten...
Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: