fredag 15 maj 2009

Ja, igår em kom ÄNTLIGEN min lön!!! Eller iallfall en del av den... Jag fick 1800 för 30 timmar med OB.. hmmm d skulle ge mig en timlön på 60kr!!! Tjoflax va??!! Nått måste ha blivit fel.. men men.. jag får ta tag i det på måndag! Nu orkar jag inte.. jag e bara glad att jag har pengar till matoch blöjor nu iallfall!!! :)

Idag har jag lämnat töserna till min mamma! Jag och Micke ska ut o äta och gå på bio. Jodå ni läste rätt!! :) Vi e faktiskt väldigt bra vänner! Men inget mer än så!! Vi skulle juh haft bröllopsdag på söndag o vi tänkte att då hittar vi på nått fast det e som det e... så vi ska faktiskt gå på Kina i HBG och sen gå o se på Änglar o Demoner.

På tisdag får jag nycklarna till min lägenhet!!! Då ska jag börja köra lite lådor o så dit! O börja ställa upp lite i köket o så!!
Micke får sina nycklar den 29e så han får vänta med o flytta dit sina saker.. men men.. han ska ta ledigt den dan så ska vi köra med hans saker.. han har juh ingen som hjälper honom... Men han hjälper juh mig så då hjälper jag honom!! :)

Det ska bli skönt när flyttarna är över...

Näe nu ska jag ta och göra ve mig så jag kan hämta Micke klockan 18 så vi hinner äta innan filmer börjar 21!! HA det bra gott folk!

1 kommentar:

Liams mamma sa...

Vad skönt och bra att ni kan vara vänner ändå :)