torsdag 7 maj 2009

Jag blir så trött

Jag har försökt att få min lön nu sen den 27e april.... har jag fått den näe... suck.. jag blir så fruktansvärt trött!!! Varje dag så skyller dom ifrån sig helajäkla tiden!!! Min chef o samordnare har sagt att det e dom som har gjort fel från början, menlöne vägrar att betala ut min lön för hon har ingen utbetalningsdag nu.. näe men vafan ska jag göra med mina räkningar då???? Snart skickar jag dit mina räkningar så får hon fan betala dom!

Jag orkar verkligen med mer skit nu!!! Jag har noll i ork.. jag måste verkligen packa om 3 veckor går flytten o jag har packat max 5 lådor!!! Jag har bara ingen som helst ork.. Känns som om allt bara måste strula hela jävla tiden...

På onsdag kommer mamma hem igen. Ska bli skönt att Chrispy får åka hem igen. Han e inga större problem så, men det e ändp ett moment extra, o som sagt jag har ingen som helst ork till extra saker...

Jaja.. näe nu ska jag försöka ta en liten vila i soffan... sen ska jag ta mig i kragen o packa lite...
Ha det

1 kommentar:

emma sa...

Det är så otroligt tråkigt när det blir massa problem med sin lön, jag har själv varit i den sitsen, men som sagt det gäller att man inte ger sig för sin lön ska man ju ha och de behövs.
Snart flyttar du:) jippie... måste kännas skönt ??