måndag 4 maj 2009

Måndag igen

Dagarna bara springer iväg.. En ny vecka en påbörjad!

Idag började Amanda dagis igen, efter 2½ veckas frånvaro pga vattenkoppor! Hon va lite tveksam när vi kom till dagis, men samtidigt tyckte hon nog det va kul.. skönt att vardagen blir normal igen!!

Efter Amandas dagis ska vi åka till min pappa! O efter det blir det en runda hem till brossan! E juh verkligen inte hemma hos Conny o Sofie så ofta så det ska bli kul!!

Idag har jag oxå äntligen fått tag på min chef!! Hon lovade att min lön skulle betalas ut så snart sommöjligt!! Tack tack! Av nån anledning hade listorna hamnat bland dom kopierade papperna.. jaja... jag struntar egentoigen i vad som blivit fel bara jag får mina pengar! hehe :)

På onsdag e det bara 1 vecka kvar till mamma kommer hem från Kanarieöarna!!! Då har dom vatt borta i 4 veckor!! Plus att dom va 1 vecka uppe i Funäsdalen!! Så nästan 5 veckor har dom vatt borta nu!!! Jag har deras hund här. Det e egentligen inga problem, bara det att man inte e van att behöva gå ut ett par gånger om dan o kissa honom.. menmen.. det e juh skönt oxå... Men men.. det e juh lite mycke nu.. måste packa oxå! O på onsdag klockna 13 ska jag ha förbesikninig på lägenheten.. O 4 veckor är det flytt!!! Det känns så overkligt!

Jaja.. näe nu ska jag ta och göra nån nytta.. Snart häma hem Mandisen igen! O sen har jag en massa att göra! hehe:)

HA det så bra!

Inga kommentarer: