torsdag 21 maj 2009

Oj vad dagarna har sprungit iväg här... Har haft fullt upp så jag ha rinte hunnit skriva här...

I tisdags fick jag nycklarna till min lägenhet. Och då började jag o flytta lite lådor o så.. nu har jag flyttat dit mina köksmöbler, min soffa... och lite av barnens leksaker som dom inte läker med så mycke...
Mamma passar Amanda o Emelie sen igår, så jag hinner med lite...
Igår skulle micke köra o köpa en säng som han sett på blocket. Jag följde med honom. Dom hade ett superfint vitrinskåp som dom oxå skulle sälja! Jag blev eld o lågor!! Micke köpte det till mig!!! 100 kr kostade det! haha :) Japp jag har skrivit rätt! Har inte missat en nolla!!! Det va verkligen supersupersuper fint!!! Såååå nöjd!!!

Idag har vi vatt iväg hela dan.. började med att vi slängde upp lite saker i min lägenhet, sen körde vi till HBG, köpte cykel till mig på Maxi!!!! Senin på biltema och köpte en cykelvagn som töserna kan åka i, köpte även hjälm till Emelie (Amanda har en sen innan) köpte en cykelkorg och lås oxå... Sen körde vi till Ikea. Käkade lite lunch där.. köttbullar! haha :) Kollade lite... hittade ett soffbord jag ska köpa där sen... Sen körde vi en runda till Framtid o kollade.. hittade inget där... vidare hem till Conny o Sofie! Där samlade vi ihop en massa massa möbler! haha :) Tömde hela deras förråd! hehe :) Perfekt både för mig o dom! Tack så jättemycke!!!!
Sen körde vi hem och fick in allt i min lägenhet o sen ut till Skälderviken och lämnade bilen... vi hade lånat Mekonomen bilen...

Nu slappar vi bara.. vi ska faktiskt på bio idag igen! haha :) Vi ska se på Män som hatar kvinnor. Får väl hoppas att den e så bra som alla säger!

Förresten Grattis till Madde och Marre som fyller år idag!!!!! Hoppas ni båda haft/får en superdag!!! Kramar till er!!!


Näe nu ska jag fortsätta och röja här lite innan vi ska gå.. ha det så bra!

1 kommentar:

Anna sa...

Tummen upp! Va skönt att ni ska flytta snart :)