torsdag 3 juni 2010

Dan innan tentan.. Hur hamnade jag här??? Det borde va måndags i förra veckan så jag fortfarande hade tid o plugga.. jaja.. det kommer omtenta.. Men jag ska försöka klara den!
Jag ska sätta mig o verkligen plugga plugga plugga nu! En del kommer väl in iallfall :)

O på löradg ska jag med Sofia, Asma och Linda från klassen till Liseberg!!! :) Ska bli såååå kul! Först sa jag nej, hade inte pengar.. men sen fick jag veta att jag ska få lön denna månaden, och jo minsann då ska Cattis åka iväg!!! Det ska bli såååååå kul!!!!!
Så Liseberg here I come!!!!!!!!!!!

Idag ska jag visa min gamla lägenhet för nån kille från eslöv.. jag tänkte säga till honom igår att näe skit i o kom den sen för jävlig ut! haha :) Men näe så kan jag juh inte göra :) Ska visa den klockan 15. Måste dit och iallfall sopa av lite på golven.. för det sen för hemsk ut!!! Men det vet han om! hehe :)

Igår grillade vi för första gången!!! Sååå mysigt!!! Gott med grillad korv!!! :)
O såå mysigt att kunna sitta ute i trädgården o bara finnas, töserna lekte jättefint! :)

Ida har jag vatt hos läkaren med Emelie.. hon har vatt dålig i magen och så fick hon utslag o det sa jag på BVC som då skickade oss vidare till barn på sjukhuset. Dom gjorde lite pricktest men det visade inget. Läkaren sa att vi kunde prova o va utan mjölk, men han trode inte att det va nån allergi, och att det nog bara va mer jobb än nytta med det.. så vi bestämmade oss för o avvakta.. MEn Emelie va så duktig hela tiden!!! Jag trode hon skulle bli arg när dom satte dom små dropparna och sen skulle sticka lite på henne men inte ett ljud sa hon! Så duktig min tjej!!! :)

Jag älskar mina älsklingar! Imorron e det prinsessa dag på dagis! Fast här hemma e dom alltid mina prinsessor :) Dom har så fina klänningar som dom ska ha på sig :)

1 kommentar:

Angelica sa...

hoppas det gick bra på tentan.

o va skoj med liseberg, ha det så kul! =)

härligt med trädgård nu, skönt att bara kunna släppa ut barnen ju. vill också ha trädgård, å vi är så sugna på hus nu, med alla barn + vovve =)

hade så kul idag då =)