måndag 14 juni 2010

Natten har verkligen vatt hemsk! Jag har haft huvudvärk i flera dagar nu.. men inat fick jag ett riktigt migränanfall.. Tycker jag får det rätt ofta nu.. innan hade jag det väldigt sällan men nu e det var o varannan vecka.. Jag har juh skaffat glasögon så det borde inte va ögonen... antar att det e stress...
Iallfall så valde jag o stanna hemma från jobb.. det hade inte fungerat att jobba ändå.. när jag hade ringt jobbo dagis så somnade jag om o sov till 9. Riktigt skönt eftersom jag vatt vaken typ hela natten.. o mer eller mindre legat på toa hela tiden oxå...

När jag vaknade vid 9 mådde jag mycke bättre! Jag o töserna mös o sen gick vi en runda till Maxi. Handlade hem lite så vi kan grilla ikväll.. tyvärr så hopar sig molnen nu.. me det struntar jag i.. jag SKA grilla... vi får väl äta inne...

Imorron e jag ledig o Madde ska komma en runda. Det va längesen så det ska bli roligt o få träffa och prata med henne :)

Inga kommentarer: