torsdag 10 juni 2010

Torsdagkväll! Jag har vatt ledig idag! Fan va härligt det e o jobba!! Då e man ledig när man e ledig.. ja.. dock borde jag ha pluggat idga med, då jag har en omtenta på lördag.. Men jag har verkligen inte diciplin på mig själv.. jag får bara inte ihop det...

Idag har jag, töserna o mamma vatt på Ikea. Så mysigt o gå där.. fast töserna va inte på sitt bästa humör.. men jag förstår dom.. dom hade 2 väldigt tidiga morrnar nu tisdag o onsdag. Dom va på dagis redan 5.30... Det e väldigt tidigt för dom... För mig med för den delen :)
Imorron ska jag jobba kväll... töserna ska va hos mamma...

Igår blev min lilla tjej 23månader!!! Om 1 månad blir hon 2 år!!!! Jag kan inte fatta det!!! 2år! Min lilla flicka som ska va en liten bebis :)

Nu ska jag slänga mig i soffan en runda :)

Inga kommentarer: