söndag 11 juli 2010

Så då e denna veckan oxå över...
DEn har vatt fylld av jobb, läkare och kalas!
Jag fick gå hem från jobb i tisdags tror jag det va... hade sån värk i kroppen och ont i huvudet... i torsdags tog jag mig till min läkare. Hon va lite inne på fibromyaligi eftersom vi har så mycke sånt i släkten.. MEN för att sätta en sån diagnos så måste värken sitta i i 3 måander från det att man sökte vård... kul.. dom tog en massa prover oxå.. bla på sköldkörteln... o en massa annat.. hon skulle höra av sig om det va nått som va avvikande.. Hör hon inte av sig så skulle jag komma tillbaka om 3 månader om värkern e kvar... ja det e juh inget nytt med att jag har värk i kroppen så jag tror juh inte den försvinner bara sådär.. men hoppas kan man :) Hon skickade även en remiss till Malmö för en undersökning eftersom jag harstickningar i fingrarna på höger handen...
Jaja vi får väl se vad som händer....

I fredags fyllde min lilla tös 2år!!! Kan inte fatta att hon redan e 2år!!! Hon e juh bara min lilla bebis! Det är nog dax för mig o acceptera att hon börjar bli stor nu!!! Hon har börjat prata en hel del! Det kommer massor med ord! :) Så roligt!!!
Hon fick presenter på sängen! Och hon blev så snopen när vi kom upp med paket till henne :)
O sen blev det lite kalas ¨på kvällen.. min syster va här och åt smörgåstårta och vanlig tårta! Och sen kom Micke oxå! Mamam va här oxå hon har vatt hrä hela veckan! :) I det hela va det en jättefin dag!!!

Igår va jag o jobbade igen.. när jag kom hem gck vi ner en runda till stan. Det va ängeöholmsfesten. Jättehärligt väder! Vi åt en glass och sen blev det lite korv... tittade på folk.. lyssnade på musik och hade det trevligt. Vi såg lite på Calle Kristiansson. Men det blev lite högt för töserna och dom va trötta så vi gick hem...

Idag lämnade mamma töserna till Micke. Dom sover där till imorron och sen lämnar han dom på dagis och jag hämtar eter jobb. Det är så skönt att det funkar med samarbetet mellan mig o Micke nu. Jag e verkligen så tacksam för all hjälp jag får av både Micke o mamma!

Näe nu ska Cattis sova.. ska upp tidigt o jobba imorron igen... ha det så bra gott folk...

Inga kommentarer: