onsdag 9 februari 2011

Idag kom jag iväg till skolan! Wiiiiii! första gången på VÄLDIGT läääääänge! Emelie e fortfarande hos min mamma.. jag saknar henne så det gör ont! Men samtidigt är det sååå mysigt att ha extra tid till Amanda!
Imorron e jag ledig, och då ska vi åka till Ikea. Camilla och Pibbe ska oxå med! Ska bli kul!!! Alltid kul på Ikea... synd man inte har en MASSA pengar bara så man hade kunnat handla lite :) Men men.. det e kul och titta och drömma oxå! Eller hur?
Idag hade vi seminarium i skolan, om lagar och så.. lagar om död och begravning och obduktion! Intressant, men kanske inte så upplivat :)
E det nån som har koll på födelsemärken? Jag har ett födelsemärke som börjat växa som bara den, men det är väldigt ljus brunt. Var går man o kollar födelsemärken? Jag har noll koll på sånt hehe :)
Näe nu ska jag sova.. e såååååååå trött!

1 kommentar:

Angelica sa...

Vårdcentralen är det väl man kollar upp sånt va? Det gjorde jag för några år sedan, de ville jag skulle komma tillbaka för en skulle tas bort, men ännu inte kommit iväg för det :S

Å förstår att du saknar Emelie, gör jag med när ena är iväg en vecka! Ni har inte börjat med varannan vecka än, du o barnens pappa?

Tack så mkt Cattis! Men jag känner mig värdelös när motivationen försvinner, så snabbt.. Men som jag skrev, bara det att jag ändrat på kosten och kan tacka nej till sötsaker, inte småäter osv bara det är för mig en vinst... Jag försöker peppa mig själv när jag skriver så hehe ;P