söndag 20 februari 2011

Idag ser det ut att vara likafint väder som igår! Jag funderar på att ta barnen till hembygdsparken efter lunch! Det e kallt ute med -10.6 grader, men solen skiner och det blåser ingenting! Så då kan man juh klä sig ordentliget så hjälper det mot kylan! När det blåser hjälper juh ingenting!
Tänkte jag skulle få iordning lite här hemma innan vi ger oss iväg! Dessutom är det skönt om vi hinner äta lunch hemma så behöver jag inte köpa nått där.. e juh inte så fet i plånboken :)
Barnen tycker det e superkul i hembygdsparken! Kan kolla på djuren och leka leka leka! hehe :) Och samtidigt får man en prommenad dit och hem!

Jag vägde mig förresten igår! -2.8 kg på en vecka! Det tackar man för! Och jag har faktisigt inte ansträngt mig jättemycke.. mest slutat med godis och coca cola. Jag undviken ingen speciell mat (ja förutom pizza och sån mat då) utan tillsätter istället sallad och knäckebröd och äter mindre portioner av mat, och försöker äta långsammare. Jag har en tendens att slänga i mig maten, och då hinner man juh inte känna att man bli mätt.. men äter man långsammare så känner man sig mätt när man ätit upp! Det har juh funkat hittils iallfall :) Så jag håller på den strategin!

Näe nu får jag ta tag i tvätten som ska hängas. Ha en bra dag! Kram kram

Inga kommentarer: