tisdag 15 februari 2011

Jag önskar att jag hade haft lite energi!! Eller mer tid.. eller jag vet inte vad :) Jag har sån lust att hitta på nånting roligt baraför o komma ifrån skolsaker ett tag.. men då e det jub bara det att man inte tjänar några pengar... Eller ja.. CSN.. men jag kallar inte det att tjäna pengar.. Jag kan inte riktigt förstå hur CSN tänker.. dom vill gärna att man ska läsa vidare och men man får inte några specilla pengar för det.. Jag kan säga att jag har aldrig jobbat så mycke som jag göra nu när jag pluggar men jag har samtidigt aldrig haft så dålig "lön" som jag har nu!
9000 kommer man inte så långt med..
Men men så e det..

Imåndags började Emelie på gympa! Oh gud va hon tyckte det va såååå roligt!!!! Hon hoppade och gjorde kullerbytta som ingenting! Detta är juh en mamma/pappa/barn gympa. Så jag va med henne hela tiden, höll henne i handen när hon hoppade och allt! Det va så kul och göra det med Emelie! Hon busade som bara den! Min lilla busunge!
Barnen e supergoa nu för tiden! Amanda kryper mer än gärna upp i knäet och myser! Och hon kommer med den ena kommentaren efter den andra! Det e såå härligt nu när hon pratar så mycke!

Näe nu får jag väl ta tag i skolarbetet igen då..

1 kommentar:

Angelica sa...

ja det är inte mkt, och när en stor del dessutom är lån...det känns ju som man inte riktigt kan göra så mkt för lånade pengar liksom.. när jag pluggade hade ja bara 7000:- från csn, men det ärju några år sen nu...

gympan lät ju kul, roligt att hon tyckte om det :)