måndag 28 februari 2011

Nu sover mina små töser!! usch jag har så dåligt samvete för jag hade så dåligt tålamod med Amanda ikväll.. Jag brukar inte få dåligt samvete när jag säger till henne, men ikväll ska jag ha dålig samvete.. Jag vet egenlign inte varför jag tappade humöret.. men sur va jag.. stackars mina tjej.. Usch det e nästan så jag vill gå upp o väcka henne o säga förlåt... näe det e nog inet så bra kanske.. Aja vi va juh vänner när hon somnade det e det viktiga.. men ändå.. känns ändå inte helt Ok..
Usch jag går verkligen på sparlåga nu.. jag e sååå trött.. det e en hemsk trötthet, ni vet sån trötthet som i början av en graviditet.. när det verkligen känns som om man skulle kunna sova precis närsom och hursom.. så känns det... Jag orkar absolut ingenting... Jag e trött sur och grinig dagarna i ända... Usch detta är inte kul... Inte kul alls.. Jag tycker att nu när jag inte äter en massa socker, och istället äter en massa frukt så borde jag pigga till mig, men ikke.. inte jag inte.. Jag måste ta och pigga på mig helt allmänt...

Näe nu ska jag försöka ta upp mina papper från skolan och läsa lite... Jag borde ha pluggat så mycke mer än vad jag har gjort..

1 kommentar:

Angelica sa...

usch :( jag förstår hur du känner dig... du är inte enda mamman som tappar humöret på barnen ibland...men det va ju som sagt huvudsaken att ni blivit sams innan hon somnade :) ha inte dåligt samvete!..

låter jobbigt att vara så trött, men det är förståligt! ni som varit mkt sjuka, och du som pluggar vilket innebär tidiga mornar och mkt jobb...usch jag minns själv hur det var när jag pluggade!