torsdag 24 februari 2011

Oh vilken lååååång dag!
Vi sov hos mamma inatt, mamma och Peter åkte till Kanarieöarna nu på morronen. Men dom tog tåget till Kastrup redan igår kväll. Jag sover inte bra borta... och Amanda kräkte 2 gånger igår oxå, då ligger man på helspänn så hon inte ska fortsätta.. helt plötsligt kanske man hade fått en spya i huvet.. det e juh inte helt mysigt lixom haha :) Så varje gång hon hostade till eller vände på sig så vaknade jag.. jaja.. Vi gick ut med hundarna och sen körde vi hem. Japp vi har deras bil denna veckan! LYX!!!! Fan va skönt det e med bil!!!! När vi kom hem fick Ronja(en av hundarna) träffa Myran (min katt) för första gången! jag trode det skulle bli katastrof. Och framförallt trodde jag att Myran skulle fräsa eller bli rädd, men Nej! Ronja skriker och vågar knappt gå in i lägenheten bara för katten!!! Så fort katten tittar åt hennes håll så gnäller hon! Vilken meshund!! haha :) Sen gick vi till brandstationen som hade öppet hus och tittade på brandbilar, ambulansen och polisbilen! Det va en höjdare!!!
Och sen blev det en tripp till Willys och handlade hem lite! Och sen hem!
Idag har Emelie vatt på sitt värsta humör!!! Hon skriker och skriker och skriker. Surar som bara den! Hur jag än gör så bara skriker hon! Jag har verkligen ingn reservkraft för sånna situationer.. Men imorron är det en bättre dag! Jag hoppas att hon får sova riktigt ordentligt idag så kanske det blir bättre imorron... Usch jag e trötter nu...
Imorron ska töserna till Micke.. men det blir inte förrän sent på em.. lördag ska jag o Marre på bio o se svinalängorna. Ska bli kul och hitta på nått! Det e inte allt för ofta som man kommer iväg..
Näe nu ska jag krypa ner i min säng, där det nu ligger 2 snarkande töser! Gonatt gott folk!

Inga kommentarer: