tisdag 1 februari 2011

Ooooh vad jag e trött på att vara sjuk!!! Jag vill va frisk NU! Jag vill ha ork att ta tag i skolan och allting.. nu ligger jag back som bara den!!! FAN OXÅ! Det va inte alls så jag hade tänkt med denna kursen!!!!
Emelie e oxå sjuk.. hon har feber fram och tillbaka och antagligen oxå ont i halsen för hon vill inte äta som hon brukar.. Emelie e inte den som tackar nej till mat.. igår kväll hade deras mormor köpt choklad till dom ja jag vet en måndag, men ibland får det va lite mys.. Iallfall, då åt Emelie inte ens pp chokladen! Hon lämnade dessutom många bitar! Och det e verkligen INTE likt Emelie... detta gör mig ganska orolig faktiskt...
Som det ser ut nu så blir det nog ingen skola på hela veckan...Och då åker jag på 1 extra uppgift att göra idag och en på torsdag.. suck.. så trött jag blir!!! Jag orkar inte med sånt här...

Näe nu ska jag ta och slänga mig på soffan en runda...
Ha en bra dag...

1 kommentar:

Angelica sa...

usch era stackare :/ krya på er och hoppas ni snart blir friska! kram