fredag 18 mars 2011

Dagen började tidigt i detta hushållet! Min lilla tjej vaknade redan klockan 6!! Oki jag vet det e inte supertidigt.. men ändå.. Hon somnade inte förrän klockan va efter 21 igår, eftersom hon sov 1 timme på dagis.. jaja.. Men dagen har vatt väldigt lugn iallfall.. vi tog bussen till Willys och handlade hem lite mat och så.. Efter lunchen tog vi bussen till Höganäs, o Amanads gympa! Idag fick dom hoppa, göra kullerbytta både framlänges och baklänges o gå balans och dom gjorde nått vid hörnet oxå, men då kunde vi inte se dom.. hehe :) Hon tycker det e så kul att gå på gympan! Idag när vi kom hem så frågade hon va det va för dag imorron.. o jag svarade lördag, och sen gick vi igenom hela veckan och när vo kom till fredag så skrek hon JA då ska jag på gympa igen!!!!! :) Så håller vi på hela veckan, ibland flera gånger om dan! Hon räknar verkligen ner till gympan alltid :)
Mamma hjärtat e STORT :) Jag hoppas att lilltösen kan börja i Höganäs till hösten oxå :) Hon går i Ängelholm nu, men det e inte alls samma.. och hon vill så gärna vara med när Amanda e på gympan :)
Efter gympan så åkte vi hem och hade fredagsmys! Töserna fick en liten godispåse o äta och sen fick dom sitta uppe. Amanda drog fram madrassen och la den på golven och där somnade hon där ganska fort :) Jag trode inte att Emelie skulle somna så tidigt för hon sov på bussen till Höganäs. Men hon la sig i soffan o somnade gott hon med :)
Så nu sitter jag här o ser på Let's Dance och lyssnar till mina små hjärtans snusande andetag :)
Jag borde plugga, men vet ni jag tänker inte förstöra denna underbara dag med plugg :)

1 kommentar:

Angelica sa...

Det gör du rätt i, skippa pluggandet o bara mys...

Sv: Tack! Men tycker du me e jätteduktig! Man har som sagt sina ups-downs, det får man lov att ha. Du har ju gått ner massa också. Fortsätt så :) Sen får man fuska till det nån gång ibland, och får lov att kanske inte gå ner lika mkt eller till och med gå upp...skittråkigt, jag vet, men då har jag bara blivit ännu mer motiverad! :) tyvär märker jag dock nu att ja hade lättast att gå ner de allra första veckorna, nu går det mkt trögare o jag tycks behöva kämpa extra mer nu..