söndag 27 mars 2011

Ojojoj vilken helg det har vatt! I fredags va det först tenta, som gick helt åt skogen, som jag redan hade förutsett :) Och sen åkte jag tillsammans med Micke med Amanda på gympan. I lördags hämtade jag tjejerna hos Micke och sen åkte vi till Lerberget, det va barnens dag på gympan! Och Emelie fick lov att prova på att gympa där! Efter att ha sett elittjejernas uppvisning så fick töserna gympa i 1½ timme!! Och dom va sååå glada!!! Och Emleie va sååå stolt att hon fick lov att prova på!!! Och efter gympan så sa Amandas ledare att Emelie minsann kunde börja på fredag!! Gissa om Emelie blev glad när hon fick veta det!!!


Filmen är från gympan! Emelie är den som är klädd i ljusrosa och som står på språngbrädan och ledarna försöker hjälpa henne upp på den höga madrassen! Amanda har en cerisefärgad gympadräkt och tror det är rosa byxor men dom ser nästan vita ut på filmen. Hon gör kullerbytta på den mindre madrassen! :)


Efter allt detta gympande åkte vi till Cia! Dit kom Camilla, Pibbe, Jonathan, Conny, Sofie, Filippa, Sandra, Mattias och mamma oxå! Vi åt tacos och snackade och hade det trevligt! Senare på kvällen kom Lasse, Malin och Emma oxå! Så det va fullt hus! Emelie tvärvägrade ta av sig sin gympadräkt så den hade hon hela kvällen, och när vi skulle hem så ville jag byta på henne men hon totalvägrade, så det slutade med att hon fick sova med sin gympadräkt på sig! hahah :) Tycker man det e kul då eller? Hon hade den på sig ett bra tag idag med!!! DEt va nog framåt eftermiddagen som jag lyckades lura henne att ta av sig den! hehe :)


Idag har vi mest tatt det lugnt! Det behövs sånna dagar med! :)


Nu ska jag i säng.. imorron ska det packas matsäck till Amanda som ska på utflykt med dagis, och sen ska jag på provtagningscentralen och ta prover inför undersökningen på torsdag.. lite nervös eftersom jag inte ens visste att jag skulle på nån undersökning.. men men.. får väl se vad som händer och sker! Och sen e tanken att jag ska ta mig till skolan en runda! Och sen hem igen till mina små tjejer! :)


Sov gott allihopa!

1 kommentar:

Angelica sa...

Tack så mkt ;) Ja man behöver ju det ibland, och jag hade så kul...det kan jag leva på länge :P